Skip to content

Wpływ wynagrodzenia za wyniki w zakresie jakości opieki podstawowej w Anglii

3 miesiące ago

530 words

W 2004 r. Rząd Wielkiej Brytanii wprowadził system wynagradzania za wyniki ze 136 wskaźnikami dotyczącymi praktyk rodzinnych. Wskaźniki obejmowały zarządzanie chorobami przewlekłymi, organizację praktyk oraz doświadczenia pacjentów w zakresie opieki.1 W 2006 r. Korekty programu dodały siedem nowych obszarów klinicznych, w tym demencję i przewlekłą chorobę nerek, oraz dwa nowe wskaźniki dostępu pacjentów do opiekę (patrz dodatek dodatkowy, dostępny wraz z pełnym tekstem tego artykułu). 2 Płatności stanowią około 25% dochodów lekarzy rodzinnych, a 99,6% lekarzy rodzinnych uczestniczyło w systemie wynagradzania za wyniki, co jest dobrowolne. . Wcześniej przedstawialiśmy informacje na temat jakości opieki klinicznej w roku 2005, rok po wprowadzeniu systemu wynagradzania za wyniki3. Odnotowaliśmy niewielkie przyspieszenie tempa poprawy jakości opieki nad astmą i cukrzycą, ale nie na serce. choroba. Nastąpiła szybka poprawa jakości opieki nad wszystkimi trzema warunkami przed wprowadzeniem wynagrodzenia za wyniki. W tym artykule rozszerzono te analizy, aby uwzględnić dane dotyczące skuteczności w 2007 r. Wykorzystaliśmy analizę przerywanych szeregów czasowych do zbadania tendencji w jakości opieki klinicznej w okresie od 1998 r. Do 2007 r., Czyli okresu obejmującego wprowadzenie wynagrodzenia za wyniki. Raportujemy również o trendach w raportach pacjentów dotyczących komunikacji z lekarzem, dostępu do opieki i ciągłości opieki w tym samym okresie.
Metody
Zbieranie danych
Przeszkoleni pracownicy naukowi pobierali dane kliniczne z dokumentacji medycznej prowadzonej przez 42 praktyki rodzinne reprezentujące kraj. W każdej praktyce zebrano dane dotyczące losowych losów pacjentów (20 w 1998 i 12 w 2003, 2005 i 2007), którzy cierpieli na choroby serca, astmę lub cukrzycę; dane zebrano przy użyciu wskaźników jakości .4,5 Metody wykorzystywane do gromadzenia danych w 2007 r. były spójne z metodami stosowanymi w latach 1998, 2003 i 2005.3
Do oceny pacjenta wysłano wersję Kwestionariusza oceny ogólnej (www.gpaq.info), z jednym przypomnieniem, do losowej próbki 200 zarejestrowanych dorosłych pacjentów (wiek, .18 lat) w każdej praktyce.6 , 7 Szybki dostęp do każdego lekarza w ciągu 48 godzin był związany z zachętą w ramach systemu wynagrodzenia za wyniki, a nasz kwestionariusz zawierał dwa elementy dotyczące zdolności pacjenta do umówienia się na wizytę w ciągu 48 godzin z dowolnym lekarzem oraz z a konkretny lekarz. Ze względu na obawy, że program skupia się na wskaźnikach klinicznych, może doprowadzić praktyków do zaniedbania innych aspektów opieki8, przeanalizowaliśmy również komunikację z lekarzami i ciągłość opieki. Komunikację oceniano, zadając siedem pytań, z odpowiedziami uzyskanymi w sześciopunktowej skali od bardzo ubogich do doskonałych ; ciągłość opieki została oceniona za pomocą tej samej sześciopunktowej skali i jednego pytania: Jak często widzisz swojego zwykłego lekarza. Wszystkie wyniki zostały przeskalowane w zakresie od 0 do 100. Szybkość odpowiedzi na ankietę 38% w 1998 r., 47% w 2003 r., 45% w 2005 r. I 38% w 2007 r. We wszystkich przypadkach wyższe wyniki wskazują na wyższą jakość opieki. Protokół badań został zatwierdzony przez Komitet Etyki Badawczej Północno-Zachodniej.
Analiza statystyczna
Tak jak poprzednio, 3,9,10 wyliczyliśmy ogólną ocenę jakości klinicznej dla każdego pacjenta w latach 1998, 2003, 2005 i 2007, która została oparta na liczbie wskaźników, dla których zapewniono odpowiednią opiekę, podzielona przez liczbę wskaźników istotnych dla tego pacjenta
[podobne: anty hcv cena, obrzęki pochodzenia sercowego, neurografia ]

Powiązane tematy z artykułem: anty hcv cena neurografia obrzęki pochodzenia sercowego